sikişmek istiyorum

Yayınlandı: 14/06/2011 benibozmaz tarafından Uncategorized içinde

bağışlayın bodoslama mevzuya girmiş gibi oldum ama bu bir talep değil. hayır bir haykırış ya da saptama da değil. 20

yaşında güzeller güzeli bir dutch kızının dudaklarından dökülen bir yetkinlik ifadesi yalnızca.

efendim, mekan hollanda’da lüks bir otelin lobisi. ekip satışa getirilmiş, kafalar güzelleşmiş, gecenin köründe deniz kenarında gayet serin bir yürüyüş yapılıp otele dönülmüş. ertesi gün ülkeye dönüleceği için sabaha kalmadan check out yapmaya karar verilmiş. yalnız resepsiyondaki kız oldukça acemi. birkaç defa hatalı işlem yaptıktan sonra özür dileyerek işe yeni başladığını söylüyor ve muhabbet açılıyor. ne iş yaptığımızı soruyor önce, sonra hangi ülkeden geldiğimizi. türkiye lafını duyar duymaz gözleri parlıyor:

kız- ben türkçe bir kaç şey biliyorum.
ben- söyle bakalım?
kız- ama biraz kötü olabilir, emin değilim.

ben burada kötüyle teleffuzunu kastettiğini düşünüyorum ve hiç önemli değil sen söyle, diyorum. kız kendinden gayet emin bir ifadeyle haykırıyor:

kız- SİĞİŞMEK İSTİYORUM!.
ben- anlamadım??
kız- siğişmek istiyorum!.

burada ortağıma dönüyorum, abi bu kız ne diyor, diyorum. kız derdini söylüyor abi, medeni ülkedeyiz, diyor. bizim şaşkınlıkla açılmış gözlerimiz ve kahkahalarımız kızı mahçup ediyor ve soruyor:

kız- çok mu kötü bir şey bu?
ben- anlamını bilmiyor musun?
kız- seks yapmakla ilgili değil mi?
ben- evet ama çok uygun bir kullanım değil. sen bunu nereden öğrendin?
kız- buradaki türk erkekleri hep böyle söylüyor bize. ben de ordan öğrendim.

sonra güldük eğlendik falan. gece böyle bir neşeyle bitti, derken geride kalan iş arkadaşımın kızdan telefonunu istediğini duydum. bir gece önce kapısı açık saunaya giren bedava takılan, kahvaltıda öğle yemeği için erzak depolayan bu adam tüm benliğiyle haykırıyordu; TÜRK GENCİ TANIŞMAK İSTER..!

Bir Cevap Yazın

